Tuesday, July 29, 2008

Waiting for broadband

Salam to all

sori dah lama sangat aku tak update..hehehe
aku sibuk sikit hujung minggu lepas..sabtu gi beli barang2 nak wat masjid, malam tu pulak gi reunion budak2 u aku dulu. Ahad pagi la gi mandi manda kat sungkai...mandi air terjun dekat je ngan ayer panas hot spring...best jugak tempat tu..siap bawak buah2an lagi (durian,rambutan, manggis). Nanti boleh la kita ramai2 gi mandi manda kat sana pulak. Aku gi sana ngan bebudak sekolah lama aku.

Actually skang ni aku kat mamak. Malas la nak update sebab limitation. Xboleh lama2 lepak sini. Aku skang tengah tunggu activate celcom broadband. 3 hari nak activate. Aku beli modem rm499 and monthly rm98. Esok Insyaallah baru boleh guna. So tunggu la aku update gambar2 lama.

p/s- Tahniah pada Shahlul kerana telah mendapat cahayamata lelaki yg pertama pada hari ini 29hb July 2008.

No comments: