Sunday, July 13, 2008

TT 12 July 2008

Karan sedang menayangkan gigi barunye sambil diperhatikan oleh itik yg jeles.
Karan,Itik,Lie Bm & Alon

3 Jejaka Macho yang Masih Bujang.
Salam..
Untuk keberapa kali ntah, TT bagi exsmtsp1 batch 97/98 berjaya dianjurkan di Mcdonald seksyen 2 Shah Alam. Untuk kali ini tak ramai yang hadir kerana TT ini dianjurkan pada saat2 akhir. Maybe pada masa depan akan diadakan dengan lebih berjaya lagi.
Yg hadir malam ini cuma 8 org sahaja.
1)LieBM
2)Itik
3)Alon & wife (bakal menimang cahayamata pada bulan depan)
4)Al & wife (bakal menimang cahayamata pada lepas raya nanti-bulan 10 kot)
5)Karan (mamat hensem batch 97/98)-single lagi nie
6)Mafazi (super2 junior teknik tahun 2000 berapa ntah)

Untuk malam ini hanya ini yg aku dapat update. Baru je buat blog malam nie. Nanti aku akan update lagi & upload gambaq2 yg aku ada.

Sekian

3 comments:

Anonymous said...

sorry la wei...aku tak dpt p mlm tu..ingat mmg nak p coz TT lepas tak dpt join..tp anak dara aku letih sgt tertido awal ...siang2 bwk mak aku jln2 kat kedai kain...cari baju raya la katakan...

Anonymous said...

xpalah..nanti kalauada lagi boleh la join..hopefully activity TT kita nie akan berterusan. Kalau boleh sebulan sekali ke, xpun sebulan 2 x pun ok...yg penting relationship kita still terjalin...
TQ kepada yg menghadiri tempohari.

Hazir.Haron said...

weih...
buat la lagikk...
bile nie... minggu nie ker?
minggu depan tak buleh tau...
aku pi indon dari 26-29hb...
pastu aku balik kedah...
amik anak2 dan orang umah aku!
huhuhu....